piątek, 5 sierpnia 2011

Mistrzowski scrub do rąk, króciutka recenzja;)

Około 3 miesięcy temu zamówiłam z oriflam'u scrub do rąk. Starałam się go używać minimum dwa razy w tygodniu. Na tą chwilę jest moim numerem 1! Po nim moje ręce były gładkie i miękkie w dotyku. Z tej samej serii zamówiłam znaną już wam maskę do rąk. Producent radzi, aby używać jej po użyciu scrubu. Połączenie tych dwóch produktów jest wspaniałe. Krótko mówiąc dłonie są doskonale nawilżone! Naprawdę polecam!

Hand Scrub


























Dla zainteresowanych odsyłam do zdjęcia maski ;)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiErDuCuaF8OyZfDtoUp5blvApZIFIPWlIKeZh6yBjJZOGGZ2lYcmXn3sksTNqb5lsfCazrxYtq1biy1lyBI_iJhChZFPtXMG6Ys_JK_80wMqIU-Zquv7n2vkAZVwKKCxCoFvwOla-DiKKv/s1600/DSCF3081.JPG


KOKO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz