czwartek, 4 sierpnia 2011

KOSMETYKI I INNE.

 PEELING MYJĄCY FIRMY 'Joanna'.
Na razie  dużo nie mogę o nim powiedzieć, ponieważ mam go od kilku dni i to 1 buteleczka którą kupiłam. Ale mogę powiedzieć, że ma on przyjemny truskawkowy zapach i naprawdę wygładza skórę ;)
 Mój jedwab ;D
Jest to zwykły jedwab również firmy Joanna. Można go dostać w prawie każdym sklepię, uważam, że jest całkiem dobry :) Jedyny jego problem jest taki, że od razu po nałożeniu włosy wydają się jakby tłuste :< Ale jeżeli od razu po użyciu chce się wyjść to wystarczy podsuszyć włosy suszarką. A włosy będą miłe i lekkie w dotyku ;}

 EYE LINER FIRMY MISS SPORTY <:
To jest jak narazie mój ulubiony eye liner, to jest już moje 4 opakowanie ;) Jest łatwy do nałożenia, szybko schnie na oczach i jest bardzo tani < do 13 złotych > ;)

PUDER RÓWNIEŻ FIRMY MISS SPORTY.
Puder jest średni szczerze mówiąc, ale tani xd < kosztuje koło 13 złotych >. Ma jasny kolor i nawet dobrze kryje. Jego problem jest taki, że bardzo się kruszy, przez co szybko się kończy. Nie kupię raczej 2 opakowania. Ponieważ, mam swój ulubiony puder < kiedyś go wam pokażę, jak tylko kupie następne opakowanie> ;D

ANTYPERSPIRANT FIRMY GARNIER.
Polecaam. Jest on tani, ma lekki, ładny, kremowy zapach i naprawdę zapobiega poceniu się.

 ODŻYWKA FIRMY PANTENE.
Dla tych którzy prostują włosy, bardzo polecam tą odżywkę. włosy po niej naprawdę są prostsze, lepiej się je rozczesuje i miłe w dotyku. ;)

 KOLEJNY RÓŻ < W ZASADZIE BRĄZ > FIRMY INGLOT.
Kupiłam go jakieś 2 tyg. temu, bo poleciła mi go koleżanka < KOKO ;p >. Polubiłam ten produkt i na pewno kupię następne opakowanie.

LAKIER FIRMY INGLOT.
Najbardziej lubię lakiery z tej firmy. Są bardziej wodniste, dzięki czemu łatwo się je rozprowadza oraz mają ładny intensywny kolor. Problemem ich jest to że 1 buteleczka kosztuje 20 zł. oraz, że dosyć łatwo gęstnieją i zasychają :<

 KOMARY !!
Na lato takie jak to, bardzo polecaam produkty firmy EXPEL. Miałam w domu tysiące komarów, które kiedy siedziałam przelatywały mi przed twarzą, a odkąd mm to urządzenie widziałam 1. Bardzo szybko 'usuwa' komary, wystarczy włączyć go do prądu na noc. A krem naprawdę je odstraszaa, jest dużo lepszy od OFF' u. NAPRAWDĘ POLECAM .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz